Periode: 2015 december – heden
Werkgever: SOS International, Amsterdam
Doel Functie:
Het ervoor zorgdragen dat de Operations de benodigde business applicaties goed kunnen gebruiken. Het beschrijven van de functionaliteit opdat gegevensbeheer eenvoudige beheerstaken kan uitvoeren en de gebruikers geinformeerd worden over verbeteringen en vernieuwingen. Intermediar zijn tussen de gebruikersorganisatie en ICT.
Verantwoordelijkheden:
- Dagelijks beheer van de voor Operations benodigde applicaties
- Analyseren van incidenten, vragen en wijzigingverzoeken en het al dan niet laten oplossen
- Verbeteren en vernieuwen van functionaliteit
- Vertaalslag leveren van wensen van de gebruikers richting ICT
- Verwerken van storingsgegevens
- Leidinggeven aan/particperen in verbeter/vernieuwings projecten
- Documenteren ten behoeve van gegevensbeheer en systeembeheer
- Beschrijven van operationele werkprocessen
Projecten:
- Maart/april 2016: uitfaseren Persoonsalarmering van SOS International naar nieuwe Alarmcentrale. Hierbij in het oog nemend dat de alarmeringen niet onderbroken zouden worden. Afstemmen en afspraken maken met diverse zorgpartijen en telecomaanbieder.
- April/augustus 2016: implementatie van CIC telefooncentrale (Customer Interactive Center) van Interactive Intelligence. Inregelen van callflows, gebruikers, e.d. met alle daarbij komende rollen en rechten.
Periode: 2009-2014
Werkgever: Swets Information Services, Lisse/Leiden
Verantwoordelijkheden:
- Analyseren van vragen/problemen komende uit de business en van klanten en het aandragen van (mogelijke) oplossingen binnen de geldende bedrijfsprocessen en systemen.
- Ondersteunen bij het schrijven van Business Cases.
- Leiden van project teams.
- Schrijven van functionele specificaties m.b.v. usecases.
- Schrijven van test scenario’s en het uitvoeren daarvan.
- Coördineren van nieuwe software implementaties (change request management).
- Uitvoeren van audits na implementatie en hierover rapporteren.
- Monitoren van hoeveelheid binnengekomen vragen/problemen (incident management).
- Beantwoorden/oplossen van binnengekomen vragen/problemen binnen geldende SLA’s (incident management).
- Vraagbaak voor customer service en business (knowledge management).
- Optreden als functioneel platform beheerder.
- Project matig werken via Scrum Agile.
Periode: 2008
Werkgever: Swets Information Services, Lisse
Verantwoordelijkheden:
- Analyseren van vragen en problemen
- Beantwoorden van vragen en problemen binnen geldende SLA’s
- Testen van software n.a.v. testscenario’s
- Monitoren van ingekomen vragen/problemen
Periode: 2005-2007
Werkgever: Swets Information Services, Lisse
Verantwoordelijkheden:
- Dagelijks leiding geven aan de afdeling Backsets en de daarbij behorende verantwoordelijkheden.
- Business plan voor afdeling opstellen.
- Beoordelingsgesprekken voeren.
Periode: 2002-2005
Werkgever: Swets Information Services, Lisse
Verantwoordelijkheden:
- Verantwoordelijkheid voor behalen omzet voor bepaalde internationale regio’s.
- Direct contact met klanten onderhouden.
- Offertes maken en inkoop regelen voor klanten.
- Verantwoordelijk voor automatisering afdeling.
Periode: 1992-2001
Werkgever: Swets Information Services, Lisse
Verantwoordelijkheden:
- Voorbereiden van offertes en inkopen voor klanten van afdeling Backsets
Periode: 1989-1991
Werkgever: Swets Information Services
Verantwoordelijkheden:
- Het in opdracht uitvoeren van administratieve handelingen op de afdeling Backsets