Rolph Lieverse

Ik ben analytisch ingesteld, kan goed het overzicht bewaren en toch in detail treden zonder het complete plaatje uit het oog te verliezen. Ik kan goed zelfstandig werken maar ook in een team om zo het beste uit het team te halen en projecten/producten naar tevredenheid op te leveren. Ik heb een goede klant focus en vind klant tevredenheid zeer belangrijk, zodat ik projecten/producten volgens specificaties kan leveren binnen tijd en budget.

Eigenschappen:

Betrouwbaar, loyaal, service gericht, probleem oplossend, zelfstandig, leergierig, nauwkeurig, teamspirit, enthousiast

Werkervaring

Periode: 2015 december – heden 

Werkgever: SOS International, Amsterdam

Doel Functie:

Het ervoor zorgdragen dat de Operations de benodigde business applicaties goed kunnen gebruiken. Het beschrijven van de functionaliteit opdat gegevensbeheer eenvoudige beheerstaken kan uitvoeren en de gebruikers geinformeerd worden over verbeteringen en vernieuwingen. Intermediar zijn tussen de gebruikersorganisatie en ICT.

Verantwoordelijkheden: 

  • Dagelijks beheer van de voor Operations benodigde applicaties
  • Analyseren van incidenten, vragen en wijzigingverzoeken en het al dan niet laten oplossen
  • Verbeteren en vernieuwen van functionaliteit
  • Vertaalslag leveren van wensen van de gebruikers richting ICT
  • Verwerken van storingsgegevens
  • Leidinggeven aan/particperen in verbeter/vernieuwings projecten
  • Documenteren ten behoeve van gegevensbeheer en systeembeheer
  • Beschrijven van operationele werkprocessen

Projecten:

  • Maart/april 2016: uitfaseren Persoonsalarmering van SOS International naar nieuwe Alarmcentrale. Hierbij in het oog nemend dat de alarmeringen niet onderbroken zouden worden. Afstemmen en afspraken maken met diverse zorgpartijen en telecomaanbieder.
  • April/augustus 2016: implementatie van CIC telefooncentrale (Customer Interactive Center) van Interactive Intelligence. Inregelen van callflows, gebruikers, e.d. met alle daarbij komende rollen en rechten.
Periode: 2009-2014

 

Werkgever: Swets Information Services, Lisse/Leiden

Verantwoordelijkheden:

  • Analyseren van vragen/problemen komende uit de business en van klanten en het aandragen van (mogelijke) oplossingen binnen de geldende bedrijfsprocessen en systemen.
  • Ondersteunen bij het schrijven van Business Cases.
  • Leiden van project teams.
  • Schrijven van functionele specificaties m.b.v. usecases.
  • Schrijven van test scenario’s en het uitvoeren daarvan.
  • Coördineren van nieuwe software implementaties (change request management).
  • Uitvoeren van audits na implementatie en hierover rapporteren.
  • Monitoren van hoeveelheid binnengekomen vragen/problemen (incident management).
  • Beantwoorden/oplossen van binnengekomen vragen/problemen binnen geldende SLA’s (incident management).
  • Vraagbaak voor customer service en business (knowledge management).
  • Optreden als functioneel platform beheerder.
  • Project matig werken via Scrum Agile.
Periode: 2008

 

 

Werkgever: Swets Information Services, Lisse

Verantwoordelijkheden:

  • Analyseren van vragen en problemen
  • Beantwoorden van vragen en problemen binnen geldende SLA’s
  • Testen van software n.a.v. testscenario’s
  • Monitoren van ingekomen vragen/problemen
Periode: 2005-2007

 

 

Werkgever: Swets Information Services, Lisse

Verantwoordelijkheden:

  • Dagelijks leiding geven aan de afdeling Backsets en de daarbij behorende verantwoordelijkheden.
  • Business plan voor afdeling opstellen.
  • Beoordelingsgesprekken voeren.
Periode: 2002-2005

 

 

Werkgever: Swets Information Services, Lisse

Verantwoordelijkheden:

  • Verantwoordelijkheid voor behalen omzet voor bepaalde internationale regio’s.
  • Direct contact met klanten onderhouden.
  • Offertes maken en inkoop regelen voor klanten.
  • Verantwoordelijk voor automatisering afdeling.
Periode: 1992-2001

 

 

Werkgever: Swets Information Services, Lisse

Verantwoordelijkheden:

  • Voorbereiden van offertes en inkopen voor klanten van afdeling Backsets
Periode: 1989-1991

 

 

Werkgever: Swets Information Services

Verantwoordelijkheden:

  •  Het in opdracht uitvoeren van administratieve handelingen op de afdeling Backsets

Opleidingen

MBO
  • School: Mr. Johan Enchedé MEAO
  • Richting: Bestuurlijk
  • Diploma: 1989
Voortgezet onderwijs
  • School: Dominicus Savio Mavo, Lisse
  • Diploma: 1985

Certificaten & Cursussen

BiSL
  • Bussiness Information Service Library (BiSL) 
    (cursus augustus 2016)
Interaction Center Certified Specialist (ICCS)
  • Interactive Intelligence : Interaction Center Certified Specialist (ICCS) 
    (certificaat maart 2016)
Scrum Product Owner
  • Verantwoordelijk voor het opstellen van de User Stories en deze te prioriteren in een Product Backlog.
PEP
  • Personal Efficiency Program
Excel beginner en Gevorderde

Vaardigheden

  • MS Office 80%
  • JIRA 70%
  • Testlink 40%
  • Selenium 25%
  • UML 15%
  • Salesforce 15%
  • Remedy(force) 20%
  • Enterprice Architect 10%
  • HTML 15%
  • CSS 12%
  • Wordpress 55%
  • Joomla! 45%
  • Photoshop 45%
  • Lightroom 45%

Talen

%

Nederlands

%

Engels

%

Duits

Hobby’s e.d.

Neem contact met me op

10 + 1 =

1453 Hits Totaal 3 Hits Vandaag
1453 Hits Totaal 3 Hits Vandaag